TerminY
JUBILEUSZOWA EDYCJA WARSZTATÓW OTWARTYCH
Promocyjny koszt uczestnictwa 1 osoby: 1199PLN + VAT (23%)
Przy zgłoszeniu wspólnym min. 2 osób jednostkowy koszt uczestnictwa to 1099PLN + VAT.
Cena poza okresem promocji: 1699PLN + VAT
Cena obejmuje m.in. business lunch i przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia warsztatu, poszkoleniowe konsultacje mailowe/telefoniczne
Miejsce - sale szkoleniowe MasterClass, ul. Skryta 7/2 60-779 Poznań
Czas - warsztat 2-dniowy w godzinach 10-16.15, z przerwą na lunch; 2x 7h dydaktycznych
Liczba uczestników ograniczona do 12, decyduje kolejność wpłat.
Jakie korzyści mogą Państwo osiągnąć?
- Uczestnicy warsztatu rozwiną umiejętność wywierania pożądanego wrażenia na partnerach (klientach, współpracownikach, słuchaczach itd.).
- Nauczą się budować swój korzystny wizerunek poprzez umiejętne wykorzystanie zachowań niewerbalnych oraz pracę nad emisją głosu.
- Po szkoleniu uczestnicy umieją przygotować wystąpienie o walorach perswazyjnych i atrakcyjnie je zaprezentować.
- Zdobędą umiejętność przygotowania i prowadzenia wystąpień publicznych ukierunkowanych na wpływ na wizerunek firmy/produktu/idei i decyzje odbiorców.
- Wyćwiczą umiejętności dokonywania prezentacji na zebraniach i podczas wystąpień publicznych.
- Nauczą się budować wystąpienia z uwzględnieniem kreowania odpowiedniej ich dynamiki.
- Zdobędą umiejętność wyzwalania pożądanych emocji wśród odbiorców poprzez właściwą reżyserię prezentacji.
- Poznają i potrafią zastosować kluczowe techniki radzenia sobie z trudnościami podczas wystąpienia.
- Wyćwiczą umiejętności opanowania stresu wyzwalającego się w sytuacjach wystąpień publicznych.
Idea szkolenia
- Wspólnym mianownikiem warsztatu jest nastawienie na pozytywny odbiór osoby, efektywność jej przekazu i uzyskanie wpływu na klientów/słuchaczy. Dlatego szczególnym punktem szkolenia będzie ćwiczenie skupianie zainteresowania na sobie, doskonalenie technik wpływu na słuchaczy, ćwiczenie technik przykuwającego rozpoczynania i utwierdzającego kończenia wystąpienia.
- Ważne jest, aby osoba występująca przed jakimkolwiek gremium umiała tak oddziaływać, by okazać się przekonywająca i zrozumiała w oczach słuchaczy, a równocześnie być dla nich ciekawa i maksymalnie angażująca ich uwagę. Należy umiejętnie połączyć formę wypowiedzi z jej treścią, odpowiednio dobierając słowa i styl ich wygłoszenia do pożądanego celu (efektu) wystąpienia.
- Sztuka autoprezentacji jest istotna zarówno w sprzedaży jak w przypadku prowadzenia spotkań. Powitanie, przedstawienie się, przedstawienie gości, przedstawienie tematyki, kontrolowanie/sterowanie przebiegiem rozmów, budowanie nieskrępowanej a przy tym profesjonalnej atmosfery, podsumowania i ustalenia, pożegnanie – to wszystko elementy, których wykonanie wiele mówi odbiorcom nie tylko o głównym bohaterze, ale też reprezentowanej przez niego firmie/instytucji.
- Warunkiem skutecznej prezentacji i autoprezentacji jest umiejętne wykorzystanie swoich własnych wrodzonych i nabytych atutów oraz znajomość i eliminacja zachowań, które przeszkadzają w osiągnięciu celu. Istotnym aspektem wystąpień publicznych jest zatem dobra znajomość komunikacji niewerbalnej, zarówno na poziomie kontrolowania własnych zachowań (mowa ciała, postawa, ubiór, tembr głosu, gospodarowanie przestrzenią) jak i odbierania, właściwej interpretacji i reagowania na sygnały przekazywane przez słuchaczy. Jest to bowiem pierwsze źródło informacji, w jaki sposób jesteśmy sami (jak i nasza prezentacja) odbierani, czy jesteśmy wystarczająco przekonywający, czy przekazywane treści są jasne i zrozumiałe, czy wzbudzamy zaufanie.
- Nawet profesjonalni aktorzy odczuwają tremę przed występem publicznym. Jest to zjawisko tyleż naturalne i powszechne, co dające się efektywnie kontrolować. Przekazujemy uczestnikom i ćwiczymy techniki ze specjalnego zestawu minimalizującego przeżywanie stresu, stworzone w oparciu o wiedzę o procesach fizjologicznych kształtujących reakcję stresową organizmu.
- Na każdym etapie uczestnicy otrzymują informacje zwrotne oraz wskazówki praktyczne dotyczące zmiany zachowań.
Szczegóły szkolenia znajdziecie Państwo w programie warsztatu.
Treści merytoryczne przekażemy Państwu praktycznie wyłącznie w formie praktycznych ćwiczeń. Ich kluczowym elementem są indywidualnie skierowane, szczere informacje zwrotne od pozostałych uczestników oraz od trenera. Informacje, jak jesteśmy spostrzegani i wskazówki, co powinniśmy zrobić, żeby wywierać pożądane przez nas wrażenie i wpływ.
Żeby zwiększyć skuteczność uczenia będziemy filmować Państwo (za Państwa zgodą), dzięki czemu będziecie mogli zrozumieć, jak Was widzi otoczenie - i jak to wykorzystać.
Osoba prowadząca: trener z 30-letnim doświadczeniem, psycholog specjalizujący się w mechanizmach wpływu i komunikacji nieświadomej - Rafał Kowalewski.
W ramach szkolenia otrzymujecie Państwo:
- udział w dwudniowym warsztacie szkoleniowym
- prowadzenie szkolenia przez wybitnych trenerów – praktyków
- materiały szkoleniowe dla uczestników
- zaświadczenie ukończenia warsztatu dla uczestników
- telefoniczne/mailowe konsultacje trenerskie dla uczestników po szkoleniu
- catering: business lunch i przerwy kawowe