Zależy nam na przygotowaniu warsztatów maksymalnie dopasowanych do rzeczywistości uczestników szkolenia, dlatego przed zajęciami przeprowadzamy dokładną diagnozę potrzeb i sytuacji wyjściowej. W toku działań diagnostycznych prosimy o współpracę z Państwa strony przy konstruowaniu gier i zadań warsztatowych. Często szkolenie rozpoczyna się jeszcze zanim fizycznie spotkamy sie z uczestnikami - od zadań "domowych" wprowadzających w jego tematykę.
Warsztaty – ich zawartość merytoryczną oraz metodologię – staramy się tak planować, by zarówno uczestnicy, którzy już być może przechodzili szkolenia obejmujące podobną problematykę, jak i osoby, dla których będzie to nowa wiedza i nowe umiejętności, skorzystali w sposób satysfakcjonujący i pełny. Wspieramy już w trakcie samych warsztatów wzajemną pomoc w rozwijaniu swoich kompetencji przez członków szkolonego zespołu.
Obserwacja pracowników on-the-job
Jedną ze stosowanych przez nas metod analizowania pożądanej zawartości szkolenia jest obserwacja pracowników podczas wykonywania pracy. Obserwacja uczestników warsztatów podczas wykonywania obowiązków zawodowych dostarcza nam niezbędnej wiedzy na temat specyfiki ich pracy. Obserwacja bezpośrednia umożliwia bardzo precyzyjną identyfikację tych kompetencji, które wymagają doskonalenia.
Wielką zaletą tej metody jest możliwość bardzo efektywnego określenia nie tylko w/w obszarów, ale również bardzo konkretnych zachowań, nawyków - determinujących np. efektywność negocjacyjną.