
Karolina Zielińska-Salamończyk, trener, event-manager, 19 lat doświadczeń szkoleniowych
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie im.
Koźmińskiego oraz Podyplomowych Studiów z Psychologii Pracownika.
Ze szkoleniami związana od 1998 roku.
Pracowała m.in. jako koordynator ds. szkoleń w Norwich Union, później kilka lat na stanowisku kierowniczym
w jednej ze spółek Telekomunikacji Polskiej.
Od 2005 roku prowadzi własną firmę szkoleniową. Jest też wykładowcą na studiach podyplomowych "Akademia Trenera" w Wyższej Szkole Bankowości w Chorzowie, współprowadzi również projekt w Wyższej Szkole Hanzeatyckiej w Słupsku.
Specjalizuje się w warsztatach z zakresu:
- zarządzania
- przywództwa
- sprzedaży
- negocjacji
- komunikacji
- prezentacji
- obsługi klienta
Od kilku lat z ogromną satysfakcją wymyśla, organizuje i prowadzi różnego rodzaju imprezy integracyjne,
eventy jak również szkolenia biznesowe realizowane metodami outdoorowymi.
Prywatnie lubi stare polskie filmy i kabarety, jeżdżenie po świecie bez biur podróży, koty i Muminki.
Współpracowała z m. in.:
TESCO, Coca Cola, Bre Leasing, Netia, Provident, General Motors, PZU, Witko, PKP Intercity, Sokółka, Macrosoft, Puls Biznesu, Remy Automotive, TOI TOI itd.