Jakie korzyści mogą Państwo osiągnąć?
- Uczestnicy zajęć będą mogli posiąść umiejętności przewodzenia ludziom, również te związane z zapalaniem ludzi do realizacji pomysłów lidera.
- Nauczą się technik wywierania wpływu i motywowania wykorzystujących emocje.
- Zanalizują swój styl przewodzenia ludziom oraz uświadomią sobie swoje mocne i słabe strony w aspekcie przywództwa.
- Dzięki ćwiczeniom będą mogli zniwelować negatywne skutki wynikające z osobistych słabych stron.
- Zdobędą umiejętności zamiany obiektywnych cech zadań i sytuacji na czynniki motywujące.
- Nauczą się oceniać pracowników i wyłaniać jednostki mogące wziąć na siebie ciężar dodatkowych obowiązków, które przez to będą bardziej zmotywowane do pracy.
- Posiądą umiejętności i wiedzę, jak delegować zadania i uprawnienia, i jak bezpiecznie monitorować ten proces.
- Poznają zasady rządzące rozwojem grup współpracujących ze sobą osób, nauczą się stymulować procesy sterujące przekształcaniem własnej grupy w zespół - team.
Idea szkolenia
Czy to możliwe, by podwładni uwielbiali swojego szefa i byli w stanie zrobić dla niego prawie wszystko? Czy mogą oni mieć ponadprzeciętny zapał do pracy i kolejny dzień traktować jako okazję do podejmowania wytężonych, efektywnych działań kończących się zadowoleniem i sukcesem? Czy jest możliwe, by nie przejmowali się trudnościami i konsekwentnie realizowali wyznaczone cele, które postrzegają jako swoje?
To wszystko rzeczywiście jest możliwe, ale wtedy, kiedy wiedzie ich ku celom umiejętnie wpływający na ich morale szef, będący oparciem i wyzwalaczem energii. Jak zostać takim? Jak zarządzać sprawniej, skuteczniej, jak osiągać lepsze wyniki?
Odpowiedzi odkrywają uczestnicy w czasie trwania warsztatu, przyglądając się sobie uważnie w lustrze obrazu z kamery oraz informacji zwrotnej grupy i prowadzących dostarczającej ważkich danych. Zajęcia zakładają permanentne wystąpienia przed zarządzanym zespołem i konieczność radzenia sobie z symulacjami sytuacji przewodzenia, dopasowanymi do charakteru pracy uczestników.
Pokażemy i przećwiczymy na realnych przykładach z biznesu (wykorzystując tu nasze wieloletnie doświadczenie), jak użycie koncepcji Blancharda w dramatyczny sposób może ułatwić praktyczne stosowanie doskonalonych kompetencji przywódczych.