warsztat obsługi trudnego klienta



Jakie korzyści mogą Państwo osiągnąć?

  • Państwa pracownicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klientów.
  • Posiądą umiejętności radzenia sobie z trudnymi klientami.
  • Nauczą się analizować potrzeby klientów, a następnie umiejętnie reagować dostosowując się pod względem psychologicznym i merytorycznym (właściwy dobór produktów).
  • Poznają werbalne i niewerbalne aspekty komunikacji istotne dla budowania dobrej relacji z klientem.
  • Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom będą mogli zwiększyć sprzedaż, w tym również sprzedaż dodatkowych produktów.
  • Zapoznają się z zasadami savoir vive‘u zachowań biznesowych (opcja).




Idea szkolenia

Czy zachowania pracowników obsługujących klientów mogą przyczynić się do wzrostu zadowolenia tych drugich (a i tych pierwszych również)? A czy zachowania pracowników kontaktujących się z klientami mogą zdynamizować sprzedaż całego działu, bądź firmy? Oczywiście, że tak, jeśli tylko ci pracownicy zdają sobie sprawę z możliwości wpływu na sytuację i, przede wszystkim, wiedzą jak to zrobić.

A zrobić to można, pracując nad świadomością swoich zachowań i świadomością zachowań pożądanych, niezależnie od tego, czy będą to wypowiedzi słowne, czy zachowania z dziedziny raczej tych nieartykułowanych. Warto też rozumieć klienta, jego sytuację i poznać jego motywacje.

Sytuacje ćwiczeniowe proponowane w ramach warsztatów dadzą Państwa pracownikom poczucie większej pewności, dzięki nim będą oni wiedzieli, jak zachowywać się, będąc w relacji z klientem, co robić, a czego nie robić, by być zdecydowanie bardziej efektywnym niż do tej pory. Rozszerzony program zajęć obejmuje również naukę rozumienia trudnych klientów i uczenie się reakcji, dzięki którym taki trudny człowiek -  staje się niejednokrotnie łagodny jak baranek i na dodatek – zadowolony.


© MasterClass 2022